Kundcenter är Mimers ansikte utåt och den avdelning som hyresgäster och sökande oftast först kommer i kontakt med.
Deras uppdrag är att ge snabb och bred service kring övergripande frågor för hela verksamheten – oavsett om kontakten sker via telefon, mejl, chatt eller personligt besök.
Fokus ligger på kundbemötande och att alltid ge snabb och bra service. Hos Kundcenter kan våra hyresgäster få hjälp att göra en serviceanmälan, söka lägenhet, uppdatera sin ansökan, få svar på fakturafrågor och mycket mer.
Om Bostads AB Mimer
Mimer är det största bostadsbolaget i Västerås och ägs av Västerås stad. Vi äger och förvaltar cirka 11 800 bostäder och över 22 000 västeråsare bor i våra hus. Vi skapar hemlängtan och framtidstro. Trivsamma, hållbara hem med plats för trygghet och gemenskap. Vi tänker nytt, smart och utvecklar våra bostadsområden för framtiden och för våra hyresgäster.
Jobbar du redan på Bostads AB Mimer?
Hjälp till i rekryteringen och hitta din framtida kollega.